Regulamin

  Regulamin zakupów sklepu internetowego Dukat24.pl

Dane rejestracyjne firmy:
Dukat Przemysław Kostas Szafarz
Jana Długosza 20
71-554 Szczecin
 nip. 851-238-65-38, regon 320630578
Wpisana przez Prezydenta Miasta Szczecin do ewidencji
działalności gospodarczej 06.03.2009 pod nr P/051632/09
 
Dane sklepu stacjonarnego odbiór zamówień:
Dukat
Jana Długosza 20, 71-554 Szczecin
pn.-pt. 11.00 - 14.00
tel. 91 887 73 96
 
   1.
      Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet w sklepie internetowym www.dukat24.pl na terenie Polski zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia potwierdzamy w godzinach pracy sklepu.
       
   2.
     Wszystkie produkty oferowane w sklepie, są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
     Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki które są dostępne po dodaniu produktu do koszyka.

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT, o fakturkę proszę pisać w polu uwagi informacje przy składaniu zamówienia lub podać NIP ( wpisać Faktura ). 
 
  5.
     Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta zwrotnego potwierdzenia jego złożenia.
 
  6.
W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep  niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę.
 
7.
 Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-2 dni ( kryształy dochodzi czas projektowania i z reguły trwa to do 3 dni roboczych ) od momentu opłacenia lub w przypadku płatności za pobraniem od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. 

   8.
W cenie kryształów zawarty jest kryształ, projekt ( oraz dwie poprawki do projektu ) każda kolejna poprawka 25 zł.
9.
 
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  • Szybkie przelewy obsługiwane przez PayU
  • W siedzibie sklepu. 

     Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu w koszyku po wybraniu interesującej nas formy dostawy.

  10.

      Przesyłki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. 


  11.
      W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona towar posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki Pocztą Polską na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. 
        W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty.
       
      
  12.

      Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 
     
       

  13.

     Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty. Nie dotyczy produktów na zamówienie, kryształów z indywidualnym grawerem więcej w zakładce zwrotu i reklamacje.

 

  14.

 Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.


15.


Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

16.

     Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów, cennik dostępny na stronie poczty polskiej TU i wynosi od 16 zł do 24 zł

17.

    Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, ADR (alternative dispute resolution) alternatywne metody rozstrzygania sporów bez udziału sądów powszechnych, przy pomocy niezależnych osób trzecich, czyli arbitra czy mediatora.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl